Etarget sa trochu odkláňa od cielenej reklamy?

17 januára, 2007

Etarget je skvelá služba na slovenskom internetovom trhu. Zabezpečuje zobrazovanie reklamných odkazov na portáloch podľa relevantnosti slov, ktoré surfer vyhľadáva. Platba za služby je založená na PPC (pay per clic) – inzerent platí len za kliknutia na reklamu.

17.januára som od Etargetu dostal mail, ktorý ma informoval, že spustili novú službu, tzv. všeobecné odkazy. Sú to textové reklamné odkazy ako v doterajšom systéme. Zmenou je ich zacielenie – nepotrebujem vraj žiadne kľúčové slová, pretože sa neobrazujú cielene, ale všeobecne. „Odkazy sa budú zobrazovať na stránkach, na ktorých nie je možné na zakláde textu určit ich obsah. Takéto zobrazovanie Vám umožní rozšíriť záber kampane a získať viac záujemcov na web stranku.“
Všeobecné odkazy sa začnú zobrazovať 29.1.2007.

Naďalej ostáva spoplatnenie PPC, pri využití tejto služby sa mi však (vybrané) odkazy budú zobrazovať kde kade. Keď novú službu porovnávam s filozofiou, založenou na relevantnosti odkazov pri kontextovom vyhľadávaní, vôbec sa necítim novou službou fascinovaný.